Nordmarka

Nordmarka
Danmark fra Larkollen

mandag 14. mai 2012

Gjensyn med terrenget

Skjærsjøen
3 løpeøkter i terrenget i sist uke-faktisk 3 dager på rad. Deretter 4 dager med jobbing før jeg kom meg ut igjen i dag. Det blir for langt opphold, men beina var fine. Sirkulasjonen går imidlertid til h.. med så langt opphold. Vel, kvelden var fin, men det ble tungt i motbakkene opp stiene i skogen mot Kamphaug. Det er bare å jobbe videre, med forhåpentligvis litt kortere opphold mellom øktene. Orienteringsløperne har kommet seg ut i skogen igjen og jeg så både løpere og poster mellom Hammeren og Skjærsjøen.
Vinden var ikke veldig plagsom inne i skogen og det var godt å løpe til tross for seige motbakker. Jeg må lære meg å like motbakker. Rettere jeg må like dem godt allerede. Jeg løper p..ta meg ikke noe annet enn motbakker. fra 200 hm og oppover på hver økt. Fabelaktig! Halvveis mot Kamphaug tok jeg av stien og fulgte en skogsveg ned til Nordmarksveien og Skjærsjødammen. Som alltid er det en glede å ankomme Skjærsjødammen og nyte den flotte utsikten over et av Nordmarkas flotteste vann. Turen ned gikk i terrenget ned til Hammeren. Etter en kort bakke var jeg ved bilen igjen og kunne nyte utsikten over Maridalsvannet.
Maridalsvannet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar