Nordmarka

Nordmarka
Danmark fra Larkollen

onsdag 11. april 2012

Dager med lite overskudd..

Fra dagens løpetur rundt Maridalsvannet mandag, 9.4.12
Etter påskeferien-som ble tilbragt i ro og mak hjemme i Oslo-var det minimalt med krefter igjen når jeg startet treningen i 2 kv denne uken. Jeg landet bokstavelig talt med et brak når mandagskveldens løpetur skulle gjennomføres rundt Maridalsvannet. Beina var ikke samarbeidsvillige-stive som stokker-og føret var bokstavelig talt kladdete etter 5-10 cm med våtsnø som landet tidligere på dagen.
Fra Sander gård
Heller ikke på østsiden var det bart lenger, men jeg tok meg fram selv om det kostet krefter.
Det var en krevende økt og jeg var glad over å ankomme utgangspunktet på Brekke igjen.


I går tok jeg opp igjen generell styrketrening med knebøy og markløft igjen. En halvtime med maks belastning fikk musklene til å be om nåde. Jeg trøster meg med at kapasiteten øker relativt raskt igjen.
Heller ikke i går kveld var det noe overskudd å spore hverken i bein eller kropp forøvrig.
Kveldens løpeøkt gikk fra Hammeren til Skjærsjødammen(t/r). Først opp Nordmarksveien og deretter tilbake igjen på Ullevålsveien etter å ha krysset damkronen. Beina var stokk stive og overskuddet var fraværende også i dag.
Skjærsjøen
Vel, i morgen er det treningsfri. Jeg er spent på om jeg har mer overskudd på fredag når en ny styrkeøkt skal gjennomføres-denne gangen utholdende styrke, utført som en halvtimes økt på romaskinen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar