Nordmarka

Nordmarka
Danmark fra Larkollen

mandag 20. mai 2013

54 dager igjen til XREID

Skjærsjøen

Det er 54 dager igjen til XREID. Dagens økt var rask gange i 1t. En del av tiden under XREID vil jeg gå og da må jeg trene på dette. I kveld gikk gåturen fra Hammeren opp Nordmarksveien til Skjærsjødammen og ned Ullevålsæterveien til Hammeren igjen. Det vanskeligste med dagens økt var å la være og løpe. Gjennomsnittlig tempo var godt under 10 min/km og det er helt greit på grus. Målsettingen under XREID er 12 min/km i gjennomsnitt-da er løping inkludert.
Jeg har flere målsettinger med gåingen. Den ene er restitusjon i mer aktiv form mellom løpeøkter. Inaktivitet på mellomdager får jeg stive bein av-jeg mener at det å gå er bedre. Det andre er spesifisitet ift XREID. Med dagens økt er 6 av 600 km før XREID unnagjort.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar