Nordmarka

Nordmarka
Danmark fra Larkollen

tirsdag 20. mai 2014

Årets løpsopplevelse

På vei over Taraldrudåsen
Hender det at du får godfølelsen? Den følelsen der alt stemmer? Javisst, da vet jeg hva du sikter til. Den fikk jeg nemlig igjen i kveld. Form, sko, underlag temperatur, vær-alt stemte!
Det er verd å kjempe seg gjennom en helt år for å få den følelsen. En løpsopplevelse der jeg føler at skoene bare flyter gjennom terrenget, nærmest som en forlengelse av kroppen.



Den tassen på bildet ovenfor er verd å blø litt ekstra for. Første gangen jeg har det merket og den modellen på beina. Merket er New Balance og modellen er 610v2GTX SS14 Omtale
Jeg prøvde dem første gangen i dag og jeg som er født skeptisk og ikke lett lar meg overbevise ble sjarmert i senk av denne tassen her. Skoen sitter som en hanske på beina mine, godt med overlær-ikke snaut, passe støtdemping, ikke for harde, knakende godt feste til underlaget, god følelse med underlaget og fantastisk løpsopplevelse. Det er tidlig-kun 12 km...men jeg har definitivt fått en ny venn! Løp og kjøp!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar